Veel gestelde vragen (FAQ)

Wat zijn de veiligheidsvoorschriften?
Omdat de artikelen bij baby’s en kleine kinderen worden gebruikt is het zeer belangrijk de veiligheid te waarborgen. De veiligheidsvoorschriften staan op de site. Lees deze goed door en volg ze op.

Waaraan kan ik een clip bevestigen?
De clip kan uitsluitend aan stof of textiel worden vastgemaakt ! (Bijvoorbeeld, achter de rand van de kap)
Als de clip bevestigd wordt aan bijv. een kaprand van de kinderwagen kan de clip verbuigen en onbruikbaar worden. Op clips wordt géén garantie gegeven.

Hoe maak je de speen vast aan een speenkoord?
1. Breng de lus van het speenkoord door de ring van de speen.
2. Sla de lus over de fopspeen naar de andere zijnde van de speen.
3. Breng de draden bij elkaar door een beetje aan het speenkoord te trekken.
Klik hier voor een filmpje

Wat zijn de wasvoorschriften?
De artikelen kunnen met de hand en handwarm (30°C) worden gewassen. Leg ze daarna in model -op bijvoorbeeld een handdoek- en laat ze drogen. Dus niet in de droger!! Wassen kan invloed hebben op kleur, vorm en duurzaamheid van de artikelen.

Waarom kan ik het artikel niet de volgende dag in huis hebben?
Alle producten worden op bestelling met de hand gemaakt en er wordt gewacht met verzenden totdat de betaling ook daadwerkelijk ontvangen is.

Kan ik het artikel met spoed bestellen?
Met die vraag kan je Haakmadam altijd een berichtje sturen. Haakmadam werkt op volgorde van binnenkomst van de bestellingen maar als er een mogelijkheid is zal ze je zeker helpen.

Kan ik een artikel in andere kleuren bestellen ?
Dat is zeker mogelijk. Stuur Haakmadam dan een berichtje.

Kan ik iets naar een eigen idee / wens laten maken?
Dat zijn de leukste vragen en komen regelmatig binnen! Heb je iets leuks gezien, stuur mij er dan een foto van per mail.

Kan de bestelling ingepakt worden als een cadeautje?
Ja, dat kan. Bij het doorgeven van je naam en adresgegevens kun je in ‘Bestelnotities’ aangeven dat het een cadeautje is.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Ja dat kan, Bij het doorgeven van je naam en adresgegevens kun naast je eigen adres ook een ander afleveradres opgeven. In ‘Bestelnotities’ kan je nog een notitie achterlaten voor bijvoorbeeld een tekst op een kaartje dat namens jou bij het artikel wordt gevoegd. Ik stuur dan per mail een aantal voorbeelden van afbeeldingen voor het kaartje.

Kan ik een factuur krijgen?
Ja dat kan.  Op de factuur zal geen BTW worden vermeld.
Geeft – bij het doorgeven van je n.a.w.-gegevens – in ‘Bestelnotities’ aan dat je een factuur wil ontvangen.

Kan ik een bestelling annuleren?
Helaas dat kan niet. De artikelen worden uniek voor je gemaakt op basis van het in de bestelling opgegeven model, de kleuren en maten en hebben daardoor een persoonlijk karakter.
Het eventueel nog wel mogelijk als er nog niet aan je bestelling begonnen is. Laat het dan zo snel mogelijk weten via een berichtje.

Staat je vraag er niet bij?
Stel hem dan via een berichtje.